kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie miejsce pracy: Myszków
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administacyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów jawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów.
Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada platformę przy schodową prowadzącą na parter budynku.
Zakres zadań
- rejestrowanie i modyfikowanie w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenie czynności wyjaśniających prowadzonych w sprawach o wykroczenia oraz bieżąca aktualizacja gromadzonych tam danych łącznie z uzupełnianiem o treści rozstrzygnięć zapadłych przed sądem w celu właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki
- prowadzenie rejestru wokand oraz monitorowanie terminowości stawiennictwa wyznaczonych oskarżycieli publicznych na rozprawach sądowych w celu umożliwienia bieżącej pracy oskarżycieli publicznych
- odbieranie i przesyłanie korespondencji Referatu ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji w tym z wykorzystaniem poczty elektronicznej- obsługa skrzynki e-mailowej w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych
- dokonywanie ustaleń oraz przygotowywanie odpowiedzi zwrotnych na zapytania kierowane z zakładów ubezpieczeniowych oraz innych uprawnionych organów i instytucji w zakresie dot. prowadzonych w Referacie ds. Wykroczeń czynności wyjaśniających w celu uzyskania informacji i materiałów do dalszego biegu sprawy
- sporządzanie informacji i zestawień na podstawie danych zgromadzonych i przetwarzanych w Elektronicznym Rejestrze spraw o Wykroczenia oraz podręcznej dokumentacji w celu zgodnego z przepisami gromadzenia danych
- przygotowuje i kompletuje wnioski oraz akta czynności wyjaśniających w celu przekazania do Sądu oraz kompletuje akta kontrolne w celu bieżącej pracy Referatu
- Sporządzanie spisów archiwalnych akt spraw realizowanych przez Referat ds. Wykroczeń
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość kodeksu wykroczeń
- umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe) oraz systemu faxowo-mailowego
- umiejętność organizowania pracy, rzetelność, dokładność
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
Wyświetleń: 142