kandydatów
Pracownik w dziale zarządzania flotą
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Planowanie, organizacja i kontrola realizacji procesu transportowego podległych flot, bieżące monitorowanie realizacji transportu pod względem skuteczności i przepisów prawa. Kontakty z kierowcami posługującymi się językiem angielskim i tureckim oraz kontrahentami w całej Europie.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
wymagane min. wykształcenie średnie, komunikatywność; umiejętność: bieżącego doradztwa, opracowania raportów, zestawień, sprawozdań, zdolności negocjacyjne, znajomość zagadnień związanych z transportem, logistyką i mechaniką pojazdów; dyspozycyjność, systematyczność, dbałość o szczegóły, samodzielność.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 172