kandydatów
Pracownik do spraw kadr i księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Sporządzanie list płac, zakładanie akt osobowych, weryfikacja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, księgowanie książki podatkowej książki przychodów i rozchodów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
min. średnie - kierunkowe wykształcenie, roczne doświadczenie w pracy ogólnie niekoniecznie w zakresie kadr czy księgowości np. na stanowisku fakturzystki, pracownika sektora bankowego itp., wymagana znajomość dokumentów księgowych.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 193