kandydatów
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
analizowanie i realizowanie strategii rozwoju firmy,udział w poszukiwaniu i doborze rozwiązań usprawniajacych działanie firmy w różnych aspektach tj.: zarządzanie zasobami ludzkimi,logistyka,księgowość i zarządzanie finansami,zarządzanie jakością w celu monomalizacji kosztów działalności; udział w planowaniu i realizacji projektów;monitorowanie prac nad projektami,inicjatywami oraz działaniami udoskonalającymi
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: technik administracji
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: technik ekonomista
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
wymagana znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych,mile widziana znajomość programu Optima
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 965,68 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 183