kandydatów
Referent ds. administracyjnych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Zapewnienie efektywnej obsługi biura budowy; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i wspomaganie kierownictwa w pracach administracyjnych; rejestracja i przechowywanie dokumentacji; bieżąca współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (dotyczy m.in. art. biurowych, spożywczych, usług kurierskich itp.); przygotowywanie zestawień oraz raportów; organizacja oraz obsługa spotkań i zebrań odbywających się w biurze; terminowa realizacja zadań przy zachowaniu standardów firmy oraz wysokiego poziomu jakości.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie lub wyższe; doświadczenie w pracach administracyjnych będzie stanowiło dodatkowy atut; umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie dobrym; "czynne" prawo jazdy kat. B; elastyczność oraz zaangażowanie w realizowane zadania; odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu; bardzo dobra organizacja pracy; sumienność.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 do 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 187