Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie miejsce pracy: Myszków

Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Myszków
Ogłoszenie o naborze Nr 106648

Warunki pracy

Praca administacyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów jawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komupter, monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów.


Stanowisko pracy usytuowane jest na  parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada platformę przyschodową prowadzącą na parter budynku.


 

Zakres zadań

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie pism w elektronicznych rejestrach, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej i wychodzącej w celu dokumentowania wpływu i wypływy tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych w Wydziale Prewencji KPP w Myszkowie
  • Obsługa innych systemów informatycznych
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji pomocniczej w celu prawidłowej ewidencji dokumentów
  • kompletowanie materiałów spraw ostatecznie załatwionych w Wydziale Prewencji
  • przedkładanie korespondencji Naczelnikowi do zadekretowania i rozdzielanie po dokonaniu dekretacji w celu prawidłowego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej lub w administracji publicznej
  • znajomość przepisów w sprawie: instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt MSW oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość przepisów w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
  • umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe) oraz systemu faxowo-mailowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • umiejętność pracy sekretarsko-biurowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność
  • komunikatywność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-09-2022
Wyświetleń: 219