kandydatów
Konsultant ds. rekrutacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy; ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami stawianymi przez firmę; odporność na stres; umiejętność komunikacji i współpracy z innymi specjalistami, którzy zgłaszają zapotrzebowanie na pracownika; dokonywanie selekcji kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika; przygotowanie i doprowadzenie do podpisania umowy z kandydatem.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, umiejętność: pracy pod presją czasu, bardzo dobrej komunikacji i współpracy; min. 6-miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu; duża umiejętność organizacji pracy własnej; osoby bez nałogów; precyzja; umiejętność: pracy w zespole, efektywnej komunikacji i obsługi klienta; mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 19,7 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 240