kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Obsługa sekretariatu: odbiór rejestracjia i segregacja poczty, wysyłanie korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, pomoc przy organizacji spotkań, konferencji, szkoleń, udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z przebiegu, inne prace biurowe.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wymagania inne:
aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, obsługa komputera i znajomość pakietu OFFICE
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 248