kandydatów
Archiwista z funkcją pełnomocnika
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Myszków
1. obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; 2. sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; 3. przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; 4. uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; 5. wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; 6. przyjmowanie, segregowanie
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Aktywność zawodowa i obsługa komputera
Wymagania inne:
[Inne] : Szybka umiejętność nauki dobra organizacja czasu
Miejsce pracy:
Myszków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 244