Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Manager operacyjny
Firma: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Manager operacyjny
Miejsce pracy: Częstochowa
Zadania:
- efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
- nadzór nad rentownością realizowanych umów,
- realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
- ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
- przygotowanie zestawień i analiz,
- współpraca z pionami wsparcia w celu realizacji strategii biznesowej,
- kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług przy współpracy z Działem Sprzedaży.
Oczekiwania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach,
- wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
- inicjatywa i proaktywne działanie,
- skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
- duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
- komunikatywna znajomość minimum jednego z języków obcych: angielski, niemiecki, ukraiński lub rosyjski,
- wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- samodzielne stanowisko i ambitne zadania.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Praca Katowice
Praca Manager operacyjny
Praca Kierownik Zespołu Częstochowa
Praca Częstochowa
Praca Sosnowiec
Pozostałe oferty pracy w firmie ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
03-02-2023
Kierownik Projektu (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
03-01-2023
Kierownik Działu Rekrutacji w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
16-11-2022
Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center) w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
15-09-2022
Konsultant infolinii przychodzącej w firmie: ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Częstochowa
14-09-2022
Data dodania: 07-02-2022
Wyświetleń: 360
Wyświetleń: 360