kandydatów
Technik prac biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, organizacja i administracja pracą biura, gromadzenie dokumentów, rejestrowanie i przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań jednostki organizacyjnej; sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki, sporządzanie zestawień, wystawianie faktur, uzgadnianie z kontrahentami zagranicznymi danych wprowadzonych do systemów operacyjnych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie na poziomie min. szkoły średniej, dobra organizacja czasu pracy, obsługa komputera - biegła znajomość pakietu Office, efektywna komunikacja i obsługa klienta
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 520